Tuesday, March 6, 2012

assalamualaikum
im dyanasai'juni.  bisa juga dipanggil DS.
^_^

cuti midsem berbaki 6hari lg, mati kutu. *bgitulh alkisah status fb aku. bukan ape. aku tk thu nk buat ape, nk pg mana. sbnrnye byk je assgmnt nk kne buat. tp nma pn cuti, so minda dh block segala haram jadah brkaitan tntang 'pertapaan'. cuti blh dikatakan sbg hari mngucapkan slmat tggl kpd buku. noktah!

jumaat, titik permulaan cuti . yeahh! girang rasa hatiku. menyanyi la..lalalala~ bye2 kolej. bye2 kwn ipoh. bye2 sgla kerunsingan. n hye2 SELANGOR, hye2 kwn slngor, hye2 segala kebahagiaan n keselesaan. haaaa. nyaman:)

sbtu, dgn rela hati menghadirkn diri dlm mjlis cukur jambul anak buah baru dirumah paklang yg terletak di seksen8 kota damansar.. see, btapa tua sudah aku nie. ank buah dh ramai. hatoii. ada ke patut aku dgelar makngah. patut tk? tk patut kn. hurmm. tp untung baby baru comel sgt3x. mulut cetoit, mata cepet, hidung mncung, kening plak terukir kemas:) teramat comel! tema mjlis kale biru, yg aku pnye pndai pkai kebaya ungu. pungga!

habis mjlis, sprti yg dirancang, dgn keizinan penuh mak abah, berserta surat perakuan persetujuaan melepaskn putri sulung nya balik sendri kerumah setelah habis membeli belah bersama sahabat terlebih karib iaitu en.capital F di 1utama. aku bersama capital F berdua duaan prgi berjimba ke 1utama. niat dihati nk langsaikan sisa baucar yg ada. rm150. nk beli ape? haha.

kebetulan hari tue capital F terpaksa menghadiri meeting yg tk dirancang. so aku pn terpaksa mnunggu sehingga jam4 ptg.berkat kesabaran, kami ok. pergi berjimba tanpa mulut muncung hadiah dari aku. fhm tk? err. mksud nye aku tk merajuk lh tue. ishh. 

tgk je raut wajah tenang milik capital F. hadoii. tk jd mara dibuat nye. dgn pakaian kemas bagai ahli keropok karat n aku terperasan smthng yg lain pd dia. OMG beliau telah 'membela' jambang nipis beliau beserta janggut sejemput yg amat comel :). haha. nie msti akibat cemburu beliau tatkala aku memuji kehenseman AQASHA.
berjimba di OU
 sisa baucar setelah  berjimba di MPH

hasil romppakan !
fail pilihan capital F untuk KU:)
ntah pape yg KU borong. laah, free:)
penting, lpas nie tk pyh mntk org dh !
hasil rompakan terdahulu di popular

setelah penat berjalan, bergurau, segala sehingga capital F lembek lunyai kepenatan, kami pg mkn bersama di nasi beragas tomyam seafood kt bndar sri damansara, selangor. nasi ayam dia, nyummy!

jemput makan:)

minum tembikai laici plak tue. hatoii. nikmat!
potpet pnye potpet, alamak! lupa. kami ada temu janji dgn wayang gambar daa. tiket dh bli. adnan sempit 2 jd pilihan. capital F nk tgk cinta kura2. aku nk adnan. haish. gaduh mnja jgk sekejap. n capital F mngalah demi KU:) sesampai je di 1utama, kami melilau cari parking. dr L4 ke 3 ke 5 ke 3 semula. baru lh ada rezki. wayang gambar kul8.20. kami msuk kul9 lbh. rugi! siap lari2 lg dari parking ke GSC. aku dgn kebaya, wedge sejengkal, blh plak buat drama hindustan lari2 smbil ditarik capital F. hayoo. hampir tersungkur dibuat nya.
GSC 1utama

tak kering gusi walau gusi anda pesen terkeluar skali pun! :)
sesudah tamat segala rutin dirancang, pulang lh kami ke kubu kami masing2. pnt letih n puas! insyaalah if ada rezki terpijak/ tergolek, blh lh kita berjimba lg:)
kbye
^_^

4 comments:

  1. PERGH belanje sakan nampak . lagi2 bila dapat pakai baucar buku . hikhik

    ReplyDelete
  2. tue lh pasal. tk guna pun rugi kn. so dh ada. joli kambing lh:)

    ReplyDelete
  3. super awesome..done follow u dear..hit me back if sudi k..:)

    ReplyDelete