Friday, February 24, 2012

sory, no joke here.

assalamualaikum.

entry emo. sila berambus bg yg rasa diri tu berpotensi utk meluat mmbaca entry nie.
lihat muka kacak aku- ada muka aku kisah? tk kn? so?
*eceh, mara lh konon nie knhey u capital F, jgn nk gedik tk jwb kol, skali aku pelangkong, pening seumur hidup!

btl,  sumpah tk tipu, tk mngarut, tk auta. aku sdg M A R A H! serabut! n skg sedang cenderung utk memamah daging manusia! mggu dpn memg mggu mngancam nyawa. test berderet2 mcm kereta api tanah melayu. *ok, lupakn sbb blh tibai. mls! prsntation utk pngajian malaysia. *aish! nk mencarut ape lh nti kt dpn. pasal politik plak tu. siot je kn. mggu dpn due date utk hantar workboook. *aku bnci. sbb buku tue blm dinodai spnuhnya. still byk kosong tk berjawab! 

pape pn memg secara total salah aku. pemalas sgt kn. hambek ubat kau yana! kusut masai nk pk smue tue. n satu lg. buat hang capital F yg ku cintan'i, pls jgn mnyerabutkn otak aku. jd lh budak baik yg senang nk jaga.ok? sebelum aku bertindak luar tabie menceraikn kau talak infinity. dh tk pyh rujuk2!

tq sudi baca smpai tenganga mulut n garu2 kepala sbb tk paham ape aku merepek. tk fhm? ahh, suda. tk perlu fhm pn. now off to membuta! otak semak, nk tebas jp. kbye


No comments:

Post a Comment